July 13, 2013

A Sporty Photoshoot with Malin


I maj skrev jag ju om min nya Nikon kamera i inlägget I'm in Love - in my new Camera Lens
Att fotografera är riktigt roligt och även om jag inte är så duktig på det rent tekniskt försöker jag att bara ha kul, njuta av vad jag ser, på mitt sätt. Dessa foton tog jag i onsdags vid Drömmarnas Kaj i Göteborg, nästan lite New York känsla tycker jag, ruff miljö med sol, värme och en bra modell förstås!



Translation:
In May, I wrote about my new Nikon camera in the post I'm in Love - in my new Camera Lens
Photography is really fun and even though I'm not so good at it technically, I try just to have fun, enjoy what I see, in my way. These photos were taken Wednesday in Gothenburg, I think the environment, sun and warmth give them a little New York feeling + the model of course!




The photos were taken with my Nikon D7000
If you want to know more about Malin - click on Malin Lagerqvist


Tack för att du tog dig tid att läsa mitt inlägg!
Om du tyckte om det, får du gärna rekommendera det till andra, genom de sociala media ikonerna här nedan. Detta skulle ge mig möjlighet att öka min räckvidd och fortsätta skriva frekvent.


Thanks for reading!
If you enjoyed this post, please recommend it through one of the social media icons below. This will enable me to grow my reach and continue writing on a frequent basis. 


No comments:

Post a Comment