June 17, 2013

Shoes are a Girls best Friend


I fredags unnade jag mig att tvätta och föna håret hos FridaNK, perfekt eftersom jag bara sovit 3-4 timmar den natten - fattar inte varför? Hade tagit ett tufft spinningpass kvällen innan och var jättetrött men men vaknade mitt i natten och kunde inte somna om? När fönen började surra och värmen svepte skönt runt huvudet, ville jag bara luta mig tillbaka och sova igen. Men....som tur var har reanNK startat och det får väl varje kvinna att vakna till igen ;) Och 
rea betyder förstås nya skor, närmare bestämt, 2 par! 


Shoes are a Girls best Friend!

Translation/Summary:
After a bad sleep Friday night, I don't know why, because I had a tough spinning class Thursday and was pretty tired, I allowed myself a nice wash and blow dry at NK hair salon, and while Frida was doing my hair I almost felt asleep again. But luckily the sale has started at NK, and that of course, wakes up any woman! So my Friday ended up very well, with 2 new pair of shoes in my closet.


These photos are from 2 weeks ago - Finally I got the perfect reason to wear these pants and blouse I bought at Zara in Munich, February. I love this kind of wide leg pants, especially a warm and sunny day, and that exactly what it was this day when we celebrated the graduation of Alex friends, Max and William.

This warm and sunny day I was wearing:
Pants, blouse, jacket - ZARA
Necklace - Rebecca
Sunnies - H&M







        

No comments:

Post a Comment